اجاره آپارتمان مبله در تهران اجاره آپارتمان مبله در تهران .

اجاره آپارتمان مبله در تهران

تهران سوئيت درگاه اجاره آپارتمان مبله در تهران

گفتني است كه تهران در روزهاي تعطيلات نوروزي نسبتا خلوت‌تر بوده و ميزبان مسافران از سرتاسر كشور مي باشد. با اين حال از مهم‌ترين دغدغه‌ها در هر مسافرت، مشكل اسكان بوده كه سامانه «تهران سوئيت» با ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران آن را مرتفع نموده است.

در آستانه عيد نوروزي قرار داريم و بسياري نوروز را فرصتي براي سفر به اقصي نقاط كشور عزيز مي‌دانند. بدون شك، تهران، پايتخت ايران يكي از بهترين مقاصد براي سفرهاي نوروزي است. گفتني است كه تهران در روزهاي تعطيلات نوروزي نسبتا خلوت‌تر بوده و ميزبان مسافران از سرتاسر كشور مي باشد. با اين حال از مهم‌ترين دغدغه‌ها در هر مسافرت، مشكل اسكان بوده كه سامانه «تهران سوئيت» با ارائه خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران آن را مرتفع نموده است. در ادامه به تشريح بيشتر اين خدمات خواهيم پرداخت:

 

1. علت اهميت اجاره آپارتمان مبله در تهران

حتما مي دانيد كه شهر «تهران» پايتخت ايران، پرجمعيت ترين شهر ايران و مركز استان و شهرستان است. اين شهر با بيش از 8 ميليون نفر جمعيت، به عنوان 24 امين شهر پرجمعيت جهان به شمار مي آيد. اين شهر زيبا، در هنگام تعطيلات نوروزي و تابستاني، به عنوان مقصد مسافرين عزيزي از سرتاسر كشور بوده و به همين دليل است كه از جنبه گردشگري نيز از اهميت فوق العاده‌اي برخوردار است.

تهران سوئيت؛ برترين سايت اجاره آپارتمان مبله در تهران

با اين حال علي رقم كليه موارد فوق الذكر، مسافرين فراوني هستند كه در سفر به تهران با چالش مواجه‌اند. اگر در يك كلام بخواهيم اين چالش را تشريح كنيم، بايستي خاطرنشان كنيم كه اكثر مسافرين با چالش «كجا بمانيم؟» مواجه هستند. اخيراً يك استارتاپ به نام «تهران سوئيت» براي اجاره اقامتگاه به مسافران، درصدد مرتفع نمودن اين چالش برآمده كه خوشبختانه با استقبال مسافرين محترم مواجه گرديده است.

 

2. شرايط اجاره آپارتمان مبله در تهران

براي اجاره آپارتمان مبله در تهران، لازم است كه شما برخي نكات را مورد توجه خود قرار دهيد. از جمله اين آيتم ها عبارتند از:

الف) تعداد نفرات

تعداد نفرات يكي از آيتم هايي است كه در بحث اجاره سوئيت در تهران اهميت فراواني دارد. به عنوان مثال براي يك مسافر دو نفره، اجاره يك سوئيت مبله دو خوابه در تهران كافي است؛ در حالي كه براي مسافرت 6 نفره لازم است كه يك آپارتمان مبله سه خوابه اجاره نماييد.

ب) مدت اقامت

يكي از نكات خيلي خيلي مهم درباره اجاره سوئيت در تهران، بحث مدت اقامت است. اين آيتم نيز يكي از آيتم هاي تاثيرگذار در بحث اجاره آپارتمان مبله مي باشد. به عبارت ديگر، ميان اجاره آپارتمان مبله در تهران براي يك هفته با اجاره آپارتمان مبله تهران براي يك ماه تفاوت قابل توجهي وجود دارد و هزينه‌ها براي مدت‌هاي طولاني‌تر به شكل ديگري محاسبه مي‌گردند.

تهران سوئيت؛ برترين سايت اجاره آپارتمان مبله در تهران

ج) تاريخ ورود

از ديگر نكاتي كه بايد حتما به آن توجه داشته باشيد، بحث تاريخ ورود شما به تهران است. حتما شنيده‌ايد كه مي گويند براي اين كه سفري اقتصادي داشته باشيد، سعي كنيد كه در وسط هفته و ايام غيرتعطيل سفر كنيد؛ چرا كه طبيعتاً قيمت‌ها به علت افزايش تقاضا در ايام تعطيل مثل تعطيلات نوروزي و تابستاني اندكي بالا خواهد رفت.

د) منطقه مورد نظر شما

بسياري از مسافريني كه به تهران سفر مي كنند، مي‌خواهند كه حتما از بازار ديدن نمايند. به طرق ديگر نيز هر مسافر خواسته خود را دارد. لذا منطقه بسيار مهم مي شود. به عنوان مثال در ايام بازديد از نمايشگاه، مسافرين ترجيح مي‌دهند كه در ناحيه‌اي اقامت كنند كه دسترسي مناسبي نسبت به نمايشگاه داشته باشد.

گفتني است كه منطقه نيز از جمله عوامل بسيار تاثيرگذار در قيمت اجاره آپارتمان مبله در تهران است. در يك نگاه كلي، مناطق شمال شهر تهران نسبت به مناطق مركزي و مياني اندكي گران‌تر بوده و واحدها در آنجا از امكانات بيشتري برخوردارند.

 

3. مزيت اجاره سوئيت مبله در تهران

مهم‌ترين مزيت اجاره سوئيت مبله در تهران، اين است كه شما براي مدت سفر خود صاحب يك خانه در تهران خواهيد بود. خانه‌اي مبله كه از كليه وسايل و تجهيزات از جمله وسايل آشپزي، مبلمان، وسايل غذاخوري، اينترنت پرسرعت wifi و ... برخوردار است و دسترسي فوق العاده‌اي به مراكز ديدني شهر تهران دارد.

تهران سوئيت؛ برترين سايت اجاره آپارتمان مبله در تهران

 

4. شرايط و قوانين اجاره روزانه خانه در تهران

اجاره روزانه آپارتمان در تهران تابع قوانين و مقررات خاص خودش است! از جمله آن اين است كه براي اجاره روزانه خانه در تهران، ارائه مدارك شناسايي و مخصوصا محرميت الزامي است. هم چنين تهران سوئيت از اجاره سوئيت در تهران به منظورهاي خلاف عرف و شرع مثل ميهماني و ... جدا معذور است.

ممنوعيت ورود حيوانات خانگي نيز از ديگر قوانيني است كه در مورد اجاره روزانه خانه در تهران از اهميت فراواني برخوردار است.

 

5. جاذبه هاي مختلف شهر تهران

تهران جاذبه هاي ديدني فراواني دارد كه مي‌توانيد در سفر خود به تهران از آن ها لذت ببريد. از جمله آن‌ها جاهاي ديدني و رستوران هاي متنوع و رنگارنگ آن است كه در ادامه به تشريح آن ها خواهيم پرداخت.

الف) جاهاي ديدني تهران

جاهاي ديدني فراواني وجود دارد كه مي‌توانيد در سفر به تهران از آن بازديد به عمل آوريد. به عنوان مثال موزه‌هاي بسيار زيبا و ديدني كه در جاي جاي تهران به چشم مي‌خورد. شماري موزهٔ بزرگ در تهران وجود دارد كه در مجموع، به طيف گسترده‌اي از موضوعات مي‌پردازند. براي نمونه، موزهٔ ملي ايران در باستان‌شناسي ايران متمايز است، موزهٔ فرش ايران هنر قالي‌بافي ايراني را نمايش مي‌دهد و موزهٔ هنرهاي معاصر تهران نيز آثار هنرمندان سرشناس بين‌المللي را نگهداري مي‌كند.

تهران سوئيت؛ برترين سايت اجاره آپارتمان مبله در تهران

ب) تهران و غذاهاي بسيار خوشمزه‌اش

تهران پايتخت ايران است؛ كشوري كه از مكتب‌هاي اصلي آشپزي در جهان به‌شمار مي‌رود و ۲۵۰۰ نوع خوراك دارد. در تهران رستوران‌هاي آسيايي، اروپايي و شمار قابل توجهي پيتزا فروشي وجود دارد. بر اساس گزارشي، رستوران‌هاي خارجي تهران بيشتر در مناطق شمالي شهر قرار دارند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اجاره آپارتمان مبله در تهران با تيم تهران سوئيت تماس حاصل فرماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۱:۲۷ توسط:جواد رمضاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :